Digitaal marketeer


Datagedreven SEA specialist

Vacature digitaal marketeer

Bureau Strak is op zoek naar een digitaal marketeer die ons team komt versterken. Wegens aanhoudende groei en torenhoge ambitie willen we ons team van digitale marketeers graag uitbreiden.

Over Bureau Strak

Bureau Strak is een digitaal marketingbureau. We ademen internet. We sturen op resultaat, maar altijd met een creatieve invalshoek. Zo krijgen onze opdrachtgevers altijd wat ze nodig hebben en vaak nog meer.
We ontwerpen creatieve en interactieve strategieën en concepten, die ervoor zorgen dat er een brug ontstaat tussen mensen en merken. Zo creëren we slimme zoekmachine marketingcampagnes, zijn we altijd in de weer met social media en zorgen we voor veel internetverkeer en aandacht voor onze opdrachtgevers.

Een greep uit onze klanten

  • Pon Automobielhandel
  • Vetera oldtimer verzekeringen
  • Stella fietsen
  • Qurios Holiday Retreats
  • Preston Palace
  • Alleeninkt
  • Wildlands
  • Gemeente Hardenberg
  • Wiechers Wonen
  • Vrieling
  • Zorgaccent
  • Wat verwachten we van je?

    Je hebt een brede kennis van online marketing en kent de kansen en mogelijkheden van de verschillende kanalen. In het verleden heb je gewerkt met Google Adwords, Bing Advertising en Google Analytics. Je bent goed in het vertalen van een marketingstrategie of doelstellingen van de klant naar een online (advertising) strategie en een plan van aanpak. Hierbij is het opstellen van KPI’s en doelstellingen die overeenkomen met de wensen van de klant van belang. Verder vind je het geweldig om te sparren met klanten over nieuwe online kansen en daarin de klant te overtuigen. Gezamenlijk met de klant streef je naar een optimaal online rendement. Als laatste beschik je over een gezonde dosis humor en ben je een echte teamplayer.

  • Je hebt 1 tot 3 jaar relevante werkervaring
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Je bent 32 - 40 uur per week beschikbaar
  • Je hebt kennis van trends en ontwikkelingen op het gebied van zoekmachinemarketing, conversieoptimalisatie, online advertising en het doormeten van bezoekersgedrag.
  • Je kunt goed analyseren en de klant overtuigen op basis van je bevindingen.
  • Je kunt prima uit de voeten in een open organisatie met veel persoonlijke verantwoordelijkheid.
  • Je neemt graag het initiatief, zowel intern met nieuwe ideeën, als extern naar klanten.
  • Ontwikkelen en uitvoeren van een (door jou opgesteld) plan van aanpak.
  • Je bent op de hoogte van multi-channel kansen.
  • Inrichten, beheren en optimaliseren van online advertising campagnes.
  • Bewaken van de voortgang en doelstellingen van campagnes en waar nodig actie ondernemen.
  • Google certificaten zijn zeker een pré.
  • Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende functie
  • Werken in een groeiende organisatie met ambitieuze klanten
  • De mogelijkheid om je expertise intern en extern te delen
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei
  • Prettige open werksfeer
  • Een marktconform salaris
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Overheerlijke lunches
  • Een uitermate gezellige vrijdagmiddagborrel
  • Meteen solliciteren?

    Mail je CV en een motivatiebrief naar thomas@bureaustrak.nl.


    Niet acquireren. Niet doen. Echt niet.